Post by lbacercrinbecpu on Mar 9, 2022 10:47:59 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bendy and the Ink Machine ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bendy and the Ink Machine IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktivera gudsläge ▞▞▞
▞▞▞ Bendy and the Ink Machine 2022 version ▞▞▞
Grafiken är lite klumpig. Inte direkt slät. Även om kärnidén och historien är underbar, är grafiken inte riktigt lika bra som på pc- eller playstationsversionerna. Edit: Kontroller suger också. Bossbråken blir ganska frustrerande tack vare de små kontrollerna som inte svarar. Jag hoppas att mobilversionen av ditt nästa spel levererar något bättre än det här.
Bendy and the Ink Machine Petualangan ejbz
Ett av de bästa spelen jag någonsin har spelat, även med den laggy mobilversionen är det fortfarande fantastiskt. Jag har aldrig ens spelat någon annan version än mobil och det är fortfarande fantastiskt. Xbox-versionen kan vara ännu bättre eftersom ingen fördröjning.
Jag älskar det här spelet ända sedan det första kapitlet kom ut, men jag är besviken över att jag inte kan gå vidare och kastade historien här. Varje gång det går in i kapitel 3 kraschar spelet och bara sätter mig tillbaka till startskärmen, kapitel 3 är i princip ospelbart. Vilket är konstigt eftersom kapitel 1 och 2 fungerade bara hitta och hade bra grafik för ett mobilspel. Och om du undrar vilken enhet jag använder så sitter jag på en Samsung A10e kanske min telefon jag är ganska arg att jag inte kan återbetala detta spel längre
I kapitel 5, när jag nådde valvet, blir hela rummet mörkt och jag kan inte se. Också, bra Alice brukar ha fel i en vägg i Searcher och Lost One-kampen och när jag och Tom är klara med att döda dem alla. Alice bryter inte träplankan. Också Beast Bendy fastnar också i väggar och dödar mig inte. Vänligen fixa detta. Men överlag älskar jag det här spelet, men det är omöjligt att få Tommy Gun på kapitel 3 sedan spelet älskar att släpa efter detta kapitel. BTW Jag älskar det här spelet och jag hatar inte.
Ett helt briljant spel, enda problemet jag har med det är så fort jag använder liften för att komma till lvl 14 i kapitel 3 för att möta protektionisten, det hela fryser och släpar efter badstyle. Jag har förstört min s6 i hopp om att åtgärda detta, men ingen sådan tur. Några råd?
Allt var bra tills kapitel 3 kraschar hela spelet när du försöker spela kapitel 3
Ladda ner appen men det saknas innehållsfel och instruerar att ladda ner igen. Efter andra nedladdningen fortfarande samma fel på min Android. Några förslag...
Jag är väldigt frustrerad över att det släpade så mycket efter att jag spenderade pengarna på det
Varje gång jag fortsätter till nästa kapitel fortsätter det att blinka och går till min startskärm och det är också laggy ibland så snälla fixa detta.
det är bra men bara en bugg... i kapitel fem vid valvet kraschade den... jag var tvungen att installera om DET NU MÅSTE JAG GÖRA ALLT IGEN D:
Precis när jag avslutade kapitel 1 (rörliga bilder) tillåter det mig inte att spela kapitel 2-5
Det glappar😠😠😠😠😡😡😡😡😡🤬🤬
Ok så jag kan inte spela kapitel 3 och kapitel 5 När jag trycker på kapitel 3 och 5 får jag ut ur spelet kan du fixa det här problemet men jag älskar spelet, men det är bara det att jag inte kan gå till kapitel 3 och 5. Snälla fixa det Jag vill verkligen spela kapitel 3 och 5 Åh och glömde när jag spelar kapitel 124 är kontrollerna små Kan du fixa det så att det inte blir litet.
Bra spel men dåligt grafiskt slöseri på sju dollar. Jag vill ha en återbetalning😐
Bendy and the Ink Machine Adventure fzbn
Delen var att du fick släppa en lastpall ovanpå bläckmonstret min telefon kraschade frusen med bara ljudet av kedjorna som stannade på jag hade ingen möjlighet att sluta men när jag lyckades få bort spelet så stannade spelljudet på så jag var tvungen att starta om min telefon för att få bort spelljudet
Spelet är glitchy och det fungerar inte. Kan ni fixa det här?
Bendy and the Ink Machine Sarguzasht klfw
det är bra men problemet är att det är laggt, vänligen fixa spelet. Jag betalade 7 dollar för det här spelet
Jag ÄLSKAR VERKLIGEN det här spelet, det är så roligt och får lösa MILJONER pussel. Men när sökarna går i hop i kapitel två blir det skumt. Men vad ni än förverkligade min dröm trodde jag aldrig att det kommer att bli ett så läskigt spel med miljontals hemligheter och pusslar oavsett vem som någonsin spelar Thomas conner och Susie Campell Säg att jag älskar dem!
Kan inte installera, den laddas ner och försöker installera och sedan är det bara att stoppa utan förvarning. Om du trycker på installera igen, starta bara om den här processen
Mycket bra spel! Ett av mina favorit skräckspel, det är väldigt välgjort och historien är riktigt bra, kan inte vänta på mörk återupplivning!
Jag gillar spelet, men tyvärr är det väldigt laggy och långsamt på min Android. Jag uppskattar dock ansträngningen. Det skulle uppskattas om detta problem kunde lösas. (^_^)
Bendy And The Ink Machine är ett fantastiskt spel, missförstå mig inte. Men att portera detta till mobilen är en dålig idé. Även om det kan ge fler alternativ och spela Bendy på språng, verkar min telefon inte klara av det. Kanske beror det på att min modell inte är tillräckligt effektiv (det är en Samsung A10) eller kanske på grund av alla andra spel på min telefon.Hur som helst, under vissa punkter som Projectionist-området kraschar mitt spel totalt! Jag hoppas att detta på något sätt, på något sätt, kommer att åtgärdas.
Bendy and the Ink Machine Приключенски lfge
Jag ger det tre stjärnor eftersom mitt spel är så laggy i kapitel 3 till 5, vänligen fixa detta fördröjningsproblem och jag ger spelet 5 stjärnor
Spelkontrollerna och mekaniken är under genomsnittet. Det är till och med svårt att undvika synen uppåt eller nedåt. I kapitel ett måste du samla ägodelar från den andra personalen du aktiverar Ink Machine. Däremot hade jag svårt. Jag visste var föremålen befann sig men på grund av Henrys uthållighet och gripmekanikern slutade jag efter trettio minuters spel. Till skaparna hoppas jag att ni uppdaterar spelet eller ger mig pengarna tillbaka. Tack och ha en fin dag.
Kommer inte att ladda på black shark, efter nivåladdningsskärmen får du bara en svart skärm och om du trycker på den kraschar appen
Bendy and the Ink Machine Приключенски lfge
Swing Loops: Grapple Hook Race Pro příležitostné hráče tyrd
även om jag lite bröt kapitel 3, är grafiken bra och spelet är bra. Bara en sak som stör mig är fördröjningen men jag ignorerar det
Det är okej än så länge, spelet är dock inte särskilt smidigt. Det är ganska "glitchy" och lite svårt att flytta även efter att ha ändrat känslighet och kvalitet. Vänligen fixa så är jag mer benägen att ändra min recension och vara mycket mer intresserad av att spela spelet. Även om själva spelet är till rea vill jag inte se mina pengar och ett potentiellt mycket roligt spel gå till spillo.
Du måste åtgärda felet i kapitelvalet
Coolt men jag kan inte spela kapitel 3 , 4 eller 5 utan att det slår ut mig, snälla fixa det!
Jag ser en viss förbättring på det här spelet. Även om kapitel 2 är ok. Kapitel 3 Jag hamnar mycket dåligt. Kapitel 4 när du slår chefen kan jag inte attackera den eftersom det slutar med att jag fryser på ett ställe. Jag släpar också värre än kapitel 2. Kapitel 5 när den gigantiska böjiga handen kommer efter mig, slutar jag med att släpa så mycket.
Ja, det kraschar när du startar ett nytt spel. Så jag har inte kunnat spela ännu. Ska be om återbetalning.
Spelet är fantastiskt men i kapitel 5 är det ett litet problem när bläckdemonen fastnar på en vägg av animationerna är den sista delen av kapitel 5 annars är spelet exalent, snälla fixa det problemet
Av någon anledning låter den mig inte göra kapitel 3 trots att jag slog en två men av någon anledning låter den mig inte göra nummer tre av någon okänd anledning och jag har bara gjort det en gång och det var enda gången jag fick spela kapitel 3 så ja, spelet måste uppdateras en hel del
Det är ett bra spel och fungerar bra, men hur återbetalar du det, inte för att jag inte gillar det men jag har redan det här på andra enheter och jag vill få ett annat betalande spel